14.11.2009 | Politist, adjectiv is da fuckin' bomb

Saturday, November 14, 2009

| |


Ο μόνος λόγος που βρέθηκα σπίτι αυτή την ώρα (είναι 23.30 Σάββατο βράδυ και λείπω απ' το πρωί) και γράφω αντί να τρώω και να κάνω μπάνιο πριν ξαναβγώ για ταινία και Σαββατιάτικη κραιπάλη είναι γιατί πρέπει να διαδόσω τον ενθουσιασμό μου για τη σπουδαιότερη ταινία αυτού του φεστιβάλ, μία απ' τις σπουδαιότερες που έχω δει προσωπικά στη ζωή μου (και ξέρω ότι αυτό δε σημαίνει απολύτως τίποτα). Το Politist, Adjectiv του ρουμάνου Corneliu Porumboiou (οι ρουμάνοι σκηνοθέτες έχουν βγάλει από 10 πούτσες ο καθένας και γαμάνε) είναι μια ταινία που σε σκοτώνει, σε κουράζει τόσο που πρέπει να της χαρίσεις όλη την υπομονή σου κι ίσως στο τέλος αποζημιωθείς. Κι αυτό εξαρτάται μόνο από σένα. Αν και θα βγει στις ελληνικές αίθουσες αργότερα, αν έχεις διάθεση να κουραστείς για να σου ανταποδώσει κάτι το σινεμά που επιλέγεις, χάρισέ της την υπομονή σου αύριο, Κυριακή 15/11, στις 15.30 στην αίθουσα Σταύρος Τορνές. Ύστερα αν θες βρίσε με, αλλά εγώ ανατρίχιασα και τα πόδια μου έτρεμαν στο τελευταίο δεκάλεπτο και πόνεσα πάρα πολυ που ίσως να μη γράψω ποτέ μου κάτι τέτοιο. Μετά, όταν βγεις απ' την αίθουσα ενθουσιασμένος, απορημένος ή εκνευρισμένος αγόρασε ένα καλό λεξικό και κράτα το σε εύκαιρο σημείο στο ράφι σου. Μέχρι αύριο ορίστε το τρέιλερ...