19.11.2008 | kim love starbucks

Tuesday, November 18, 2008

| |
Του συνεργάτη μας στη Θεσσαλονίκη Αγαπητού Ηγέτη Κιμ Γιονγκ-ιλ, σινεφίλ και δικτάτορα.



Ποδοπατήθηκα για να μπω στην αποθήκη Γ'. Φαίνεται πως έπαιζε μουσική ο κουστουρίτσα και μαζεύτηκαν όλοι να τον ακούσουν. Τσιγγάνικες μαλακίες. Έφυγα. Με είχε ήδη κουράσει η παλαιστινιακή εκδοχή του bonnie & clyde με ολίγον από αλυτρωτισμό και road movie. Και μια ηλίθια αμερικάνα για πρωταγωνίστρια. Κρίμα κι είχα σημειώσει τη σκηνοθέτιδα για απαγωγή το μεσημέρι στη συζήτηση για τον κινηματογράφο της μέσης ανατολής. Μιλούσε κι ένας διανοούμενος που τα έλεγε πολύ ωραία και μια κυρία έπαθε την πλάκα της και μου εξέφρασε το θαυμασμό της για 'κείνον. Εμένα μου φάνηκε λίγο παπαρολόγος αλλά τον σημείωσα για πιθανό ινστρούκτορα τώρα που δεν ασχολούμαι πολύ με την επιμόρφωση του λαού κι έχω αφήσει πίσω τον άχρηστο τον σωσία μου. Είδα κι άλλο παλαιστινιακό road movie που ήταν πιο καλό απ' το προηγούμενο. Έπαιζε μια πολύ ωραία γκόμενα και είχε αληθινές βόμβες να σκάνε. Μπορεί να το κάνω ριμέικ στην πατρίδα. Έφαγα σούπα. Ήταν πολύ παρηγορητική. Η ρουμάνικη ταινία μου άρεσε πολύ. Είχε βυζιά και λεσβιακό. Την ψήφισα για το βραβείο κοινού. Δεν πήγα στον όλιβερ στόουν. Θα του μιλήσω κατ' ιδίαν για τη βιογραφία μου. Έμαθα ότι ενδιαφέρεται για τον άνθρωπο πάνω απ' όλα. Κι εγώ. Αύριο έχει διάλεξη αυτός ο κομπογιαννίτης ιάπωνας ο Κιτάνο. Θα κανονίσω κι εγώ μία για να του τη σπάσω. Ο καφές στα starbucks είναι πιο φτηνός απ' του φεστιβάλ. Θα αμαρτήσω και θα παίρνω από 'κει. Φιλιά και κρατήστε το τσου-τσέι ψηλά...