16.11.2008 | kim's festival beat

Sunday, November 16, 2008

| |
Του συνεργάτη μας στη Θεσσαλονίκη Αγαπητού Ηγέτη Κιμ Γιονγκ-ιλ, σινεφίλ και δικτάτορα.



Τσουτσέι σύντροφοι. Πήρα εισιτήρια κι είδα και την κριτική επιτροπή. Απορώ γιατί δεν κάλεσαν εμένα για πρόεδρο. Ξέρω περισσότερα για σινεμά απ' τον μουσάτο έλληνα και την τύπισσα με τις βυζάρες. Η ταινιοθήκη μου πρέπει να είναι μεγαλύτερη απ' το σπίτι τους. Ίσως γιατί δεν έχω βυζιά. Ή μούσια. Μου έδειξαν τον πρόεδρο του φεστιβάλ. Ωραίος τύπος, με φιλολαϊκό προφίλ. Θέλει λίγο δουλειά στο στιλ που είναι πολύ χαλαρό. Δε φαίνεται να ξέρει πως να τσιτώνει. Ακόμα να δω ταινία. Ήπια όμως τρεις καφέδες κι έχω γίνει τούρμπο. Θ' αντέξω έτσι και στη δανέζικη μεταμεσονύχτια. Έφαγα και κουλουράκι του Γκαλέτα. Ήταν λίγο στεγνό κι έπρεπε να το βουτήξω στον καφέ ενός φαλακρού νεαρού δίπλα μου για να μουσκέψει. Ελπίζω οι ταινίες του να είναι πιο φρέσκιες. Άκουσα για μια αλβανική ταινία με κουνιστό οπλαρχηγό. Θα τρίζουν τα κόκαλλα του Ενβέρ Χότζα. Παλιοί καιροί, νέα ήθη όπως θα 'λεγε κι ο σοφός Αιώνιος Ηγέτης πατέρας μου. Έφυγα για ντεκολτέ, χοτ-ντογκ και καλό σινεμά.